Описание
Ние се стремим да използваме услугите на рецепционист, който да отговаря за посрещането на клиенти и посетители на нашия офис. Вие ще отговаряте за даването на насоки на клиентите до различни части на офиса, да се свързвате със служителите относно посетителите, да отговаряте на телефони и да приемате съобщения, както и да сортирате и разпространявате поща.
Отговорности.
Поздравявайте клиентите и посетителите с положително, полезно отношение.
Подпомагане на клиентите да се ориентират в хотела.
Подпомагане на различни административни задачи, включително копиране, изпращане по факс, водене на бележки и изготвяне на планове за пътуване.
Отговаряне на телефони по професионален начин и пренасочване на повиквания, ако е необходимо.
Сортиране и разпространение на поща.
Осигурете отлично обслужване на клиентите.
Изисквания.
Сътрудник или бакалавърска степен в свързана област.
Предишен опит като рецепционист или в свързана област.
Постоянно, професионално облекло и маниер.
Отлични писмени и устни комуникационни умения.
Добри умения за управление на времето.
Способен да допринася положително като част от екип, помагайки с различни задачи, ако е необходимо.
Заинтересованите кандидати трябва да изпратят своята автобиография/биография за незабавно кандидатстване.